شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند انسجام ترافیکی در جنوب شهر مشهد رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان
سرخط خبرها

افتتاح ۴ پروژه شهری مشهد با دستور رئیس جمهور | بزرگ‌ترین پارکینگ زیر سطحی کشور در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۵۲۹۷۰
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
  • ۲
افتتاح ۴ پروژه شهری مشهد با دستور رئیس جمهور | بزرگ‌ترین پارکینگ زیر سطحی کشور در مشهد افتتاح شد
پارکینگ هوشمند زیرسطحی مجد هم‌زمان با رونمایی از ۳۱دستگاه اتوبوس، ۱۷۰دستگاه مینی‌بوس و ۴۹۲ دستگاه تاکسی نوسازی‌شده و دوچرخه‌های اشتراکی با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

طنین همتی|شهرآرانیوز، در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از اعضای این شورا، پارکینگ هوشمند زیرسطحی مجد هم‌زمان با رونمایی از ۳۱دستگاه اتوبوس، ۱۷۰دستگاه مینی‌بوس و ۴۹۲ دستگاه تاکسی نوسازی‌شده و دوچرخه‌های اشتراکی با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

 

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، در مراسم ویدئو کنفرانس بهره‌برداری از پارکینگ هوشمند مجد و رونمایی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد گفت: گزارش شورای شهر و شهرداری مشهد بسیار خوب و امیدوارکننده است.

 

به‌گفته وی، شهر مشهد به‌واسطه زائرانی که به این شهر مشرف می‌شوند، از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی ادامه داد: خدماتی که امروز در حوزه حمل‌ونقل افتتاح می‌شود، همچون پایانه زیرسطحی و نوسازی ۴۹۲ دستگاه تاکسی و اتوبوس و مینی‌بوس نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

روحانی افزود: امیدواریم شورای شهر و شهردار و استاندار محترم برای ارائه خدمات بیشتر به زائران و مجاوران مشهدالرضا(ع) موفقیت بیشتری داشته باشند.

 

آیین بهره‌برداری از پارکینگ زیرسطحی مجد توسط رییس جمهور

تعداد بازدید : 1662

 

پارکینگ هوشمند مجد؛ مناسب‌ترین توقفگاه خودرو

پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت ۱۱۰۰ دستگاه خودرو، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد در کلان‌شهر مشهد در ۳ طبقه زیر سطح زمین و ۳۳ هزار مترمربع فضا ساخته شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور درباره اقدامات مدیری شهری مشهد اظهار کرد: در دوره دوم دولت تدبیر و امید تاکنون شهرداری مشهد ٣٤ هزار میلیارد تومان منابع مالی تأمین کرده که اقدام مهمی است.

 

حیدری تصریح کرد: همچنین ٢٧ هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود که هم اکنون ٥٠ پروژه در شهر مشهد فعال است.

 

وی افزود: پارکینگ هوشمند بزرگ خودرو مناسب‌ترین توقفگاه خودرو در این منطقه از شهر مشهد است که با هزینه ۲۰۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه گفت: همچنین امروز نوسازی و رونمایی ۳۱ دستگاه اتوبوس با ۹۳۰ میلیارد ریال، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس با ۱۱۴۵ میلیارد ریال و ۴۹۲ دستگاه تاکسی با ۴۱۶ میلیارد ریال اعتبار داریم و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی نیز با ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

 

همه‌چیز درباره پارکینگ هوشمند مجد 

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، نیز در حاشیه این مراسم گفت: ظرفیت پارک ۱۱۰۰ خودرو امروز با حضور رئیس جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.


وی افزود: پروژه پارکینگ مجد در محدوده منطقه ۲ شهرداری مشهد حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد با ۳۳۰ مترطول و ۳۵ مترعرض در ۳ طبقه احداث شده است.


وی با اشاره به اینکه پارکینگ مجد از ۲ ورودی و خروجی مجزا، ۸ ایستگاه پله و ۲ دستگاه آسانسور برای ورود و خروج شهروندان برخوردارد است ،اظهار کرد: این پروژه با‌توجه‌به موقعیت مکانی در مسیر حرم مطهر و بازار‌های اطراف، مناسب‌ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.


کاظمی تصریح کرد: پارکینگ مجد که در ۳ طبقه زیر سطح زمین با حدود ۳۳ هزار مترمربع احداث شده، از ظرفیت پارک بیش از ۱۱۰۰ خودرو برخوردار است.


معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات اطفای حریق، فن‌های تخلیه دود و آسانسور است که فردا به بهره‌برداری خواهد رسید.


کاظمی گفت: پارکینگ مجد با‌توجه‌به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که در آن به‌کار گرفته شده است، یکی از پارکینگ‌های هوشمند شهر مشهد است.


وی در ادامه افزود: همچنین در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رئیس جمهور، از ۳۱ دستگاه اتوبوس، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس و ۴۹۲ دستگاه تاکسی نوسازی‌شده نیز رونمایی شد.


وی گفت: برای خرید ۳۱ دستگاه اتوبوس ۹۳۰ میلیارد تومان و برای خرید مینی‌بوس‌ها ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.


وی افزود: برای نوسازی هر دستگاه تاکسی نیز ۷۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شد که ۱۴ درصد از ۱۸ درصد کارمزد این تسهیلات را شهرداری مشهد پرداخت می‌کند.

 

پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
2
2
خداقوت خداخیرخون بده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
سلام!
قیمت هر اتوبوس 30میلیارد تومن؟؟؟؟؟
31 اتوبوس 930میلیاردتومن!!!!
میشه یکی توضیح بده ! نکنه منظورتون خرید قطار بوده!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->